Pranksters YouTube Kehilangan Penjagaan Dua Kanak-kanak Setelah Komuniti Mengganggu Dugaan Kesalahan

2023 | Viral

Kisah sedih dan malang dari dua anak Maryland diharapkan akan berakhir, yang diperincikan dalam video di atas yang dirakam oleh ibu kandung anak-anak dan peguam hak asuhannya pada hari Isnin. Rose Hall mengatakan bahawa anak-anaknya baik-baik saja setelah ditempatkan dalam jagaan kecemasan dan dipindahkan dari rumah ayah mereka, Mike Martin, dan ibu tiri Heather oleh Child Protective Services pada hari Jumaat yang lalu - yang disebut pranksters di sebalik saluran YouTube yang kini terkenal , DaddyOfFive.





Ditubuhkan pada bulan Ogos 2015 dan mempunyai lebih daripada 750,000 pelanggan, saluran itu menggambarkan kehidupan keluarga campuran Mike dan Heather, yang merangkumi anak-anaknya, Emma 12 tahun dan Cody berusia sembilan tahun, serta tiga anak lelaki Heather yang lebih tua. Walau bagaimanapun, pasangan itu juga menggunakan saluran tersebut untuk memfilmkan tindakan kejam terhadap perbelanjaan anak-anak mereka - terutama Cody yang masih muda - yang sering difilemkan oleh budak lelaki Heather. Pranks ini termasuk aksi seperti menghancurkan XBox Cody dengan tukul dan memberitahunya bahawa mereka meletakkannya untuk diadopsi. Anda tahu, lelucon lucu!



Namun pada pertengahan April, saluran YouTube akhirnya mulai menimbulkan beberapa pertanyaan mengenai penderaan kanak-kanak setelah satu aksi khususnya menjadi viral, di mana Heather menyalurkan tinta yang tidak kelihatan di seluruh permaidani. Dia dan, bersama suaminya, kemudian menyalahkan kekacauan Cody yang terisak-isak dan ketakutan. Dapatkan keldai anda di sini, Heather terdengar menjerit ke arah Cody pada awal video berdurasi enam minit itu. Apa yang anda buat?



lana del rey dan g eazy

Sebagai tindak balas kepada video, yang lain YouTuber seperti Philip DeFranco merilis video mereka sendiri untuk memberi perhatian kepada penyalahgunaan, dan petisyen dalam talian yang meminta Perkhidmatan Pelindung Kanak-kanak campur tangan mengumpulkan hampir 20,000 tandatangan. Mike dan Heather akhirnya membuat permohonan maaf di atas, membuang semua video lain dari saluran mereka, tetapi pada hari Jumaat anak-anak itu dikembalikan ke Dewan ibu mereka di North Carolina.



parti rock ada di dalam rumah

Dalam video tersebut, Hall dan pengacaranya, Tim Conlon dari Custody Place, mengucapkan terima kasih kepada komuniti YouTube kerana gigih dan membantu mendapatkan kembali anaknya. Conlon menyatakan bahawa sejak dikembalikan, Cody dan Emma telah berada dalam mod deprogramming, tetapi sepertinya mereka melakukan jauh lebih baik.



(Melalui Surat Harian , NY Mag )

brooke lynn hytes vs yvie anehnya